Nagyon jól nyitott a tini nindzsa mozi.

Jól teljesít az éles versenyben a Tini Nindzsa Teknőcök: Mutáns káosz, két hét alatt megközelítette a 100 millió dolláros álomhatárt. A kritikusok egybehangzó véleménye szerint ez a franchise legjobb darabja, a film ennek megfelelően 96 százalékon áll a RottenTomatoes kritikai portálon.

És van a mutáns teknőcök történetében egy nem kis csavar – mármint kereskedelmi szempontból. Negyvenéves márkáról van, amely szinte a világon mindenhol több korosztályban is jól ismert, ezért az új film hónapokkal korábban megkezdődött hírverése úgy megdobta a teknőcökkel kapcsolatos termékek eladását, hogy az összeg már meghaladja az egymilliárd dollárt. Olyan globális óriások működnek együtt a márkával, mint a Pizza Hut – a tini nindzsák ugyebár nagy pizzarajongók –, az Xbox és a LEGO, a kisebb cégekről nem is beszélve. Tehát nem meglepetés, hogy a Tini Nindzsa Teknőcök: Mutáns káosz rebootnak készült, vagyis újraindítják a mozis sorozatot a szemlátomást bevált új koncepció alapján, amely szerint a nindzsák viccesebb és lazább tinik, mint eddig bármikor.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük